دایره المعارف دانش

وبلاگی متفاوت...

دایره المعارف دانش

وبلاگی متفاوت...

دانلود مستند قسمت پایانیA Taste of Iran

بازدیدکنندگان محترم توجه فرمایید بنده سعی کرده ام لینک دانلود ها از سایت وطن دانلود باشد تا بهتر باشد زیرا گاهی مواقع لینک های دانلود میهن دانلود دچار مشکل می شوند .چون وطن دانلود هنوز قسمت پایانی را نگذاشته بود برای همین این قسمت (پایانی )از سایت میهن دانلود می باشد.

A.Taste of Iran.jpgحجم:160 مگابایت
کیفیت:dvdrip
فرمت:avi
قسمت:پایانی
صادق صبا از
تلوزیون به کشور ایران سفر می کند تا جهانیان را با تاریخ ، فرهنگ ، مناطق مختلف و دیدنی ، آشپزی و دیگر جذابیت ها و سنت های کشورمان آشنا سازد. این مستند توجه ویژه ای به فرهنگ و آشپزی این مرز بوم داشته و این سفر تمامی این مشخصه های سرزمینمان ایران را به تصویر می کشد. این مجموعه شامل 4 قسمت از 4 ناحیه ی گوناگون کشور عزیزمان ایران می باشد که در هر قسمت صادق صبا به یک منطقه سفر کرده است . در این مستند سعی شده است که از بهترین سازندگان و تهیه کنندگان استفاده شود تا بتوان توسط آن ها ایران را به تصویر کشید. صادق صبا هنگام اقامتش در ایران با شخصیت های جالبی ملاقات خواهد نمود که آن ها طرز تهیه ی غذاهای گوناگون را بازگو می کنند.

ادامه مطلب ...

اطلاعیه

بازدیدکنندگان و دوستان گرامی

این جانب در نظر داشته سخنان دکتر انوشه را به صورت کاملا رایگان و به صورت کامل در این وبلاگ یعنی دایره المعارف دانش قرار دهم.این سخنان در قالب ۳cdارایه می شود.تا به الان هیچ سایت و یا وبلاگ خاصی این کار را انجام نداده بود.

اما تنها شرط آن این است که نظرات شما تا روز جمعه 5/22به 70 برسد.(ارزشش را دارد امتحان کنید )



پس قرار ما در روز جمعه می باشد تنها در صورتی که نظرا ت شما به70برسد.


دانلود رایگان مجموعه فیلمهای آموزشی افزایش بازدید سایت Traffic

Traffic_Secrets_2.0_by_John_Reese_[www.MihanDownload.com].jpg12 سی دی اورجینال و کامل!
روزانه تعداد بسیار زیادی سایت و وبلاگ توسط کاربران اینترنت در نقطه ای از جهان فعالیت خود را در زمینه ای خاص آغاز می کند. اما در این میان تنها تعداد محدودی از آنها موفق عمل می کنند و پس از گذشت چند ماه به ترافیک مناسبی دست می یابند. همانطور که می دانید عوامل مختلفی در افزایش آمار بازدید یک سایت نقش دارند به عنوان مثال ظاهر یک سایت نقش بسیار مهمی در افزایش تعداد بازدید کننده گان یک سایت ایفا می کند. امروز در سایت میهن دانلود مجموعه ای از فیلم های آموزشی را با نام Traffic Secrets برایتان آماده کرده ایم که در افزایش بازدید سایت شما تاثیر بسیار زیادی دارد. این مجموعه بسیار عالی در سراسر جهان از طرفداران بسیار زیادی برخوردار است زیرا در آن جدید ترین و عملی ترین راهکار های افزایش بازید سایت به مدیران سایت ها و کسانی که قصد دارند سایتی را افتتاح کنند آموزش داده می شود. همچنین شما با مطالعه و مشاهده دقیق نکاتی که در این آموزش ها ارائه می شود قطعآ قادر خواهید بود تا ترافیک سایت خود را افزایش دهید. این پک شامل 12 سی دی آموزشی می باشد که بصورت گام به گام شما را به سمت افزایش ترافیک وب سایت و در نتیجه فروش بیشتر محصولات و خدمات سوق می دهد. موضوعات هر کدام از این سی دی ها به ترتیب شامل دوره مقدماتی ، اکتشاف بازار ، علم کلمات کلیدی ، بهینه سازی برای موتورهای جستجو ، کارخانه تولید محتوا ، بازاریابی ویدئویی ، استراتژی دسته جمعی ، تسلط برAdWords گوگل ، روشهای تبلیغات ، تبلیغات نرم افزاری ، روش های تبلیغات گروهی ، طرح جامع می باشد. این بسته آموزشی با قیمیتی معادل 397 دلار در بازاهای جهانی به فروش میرسد اما سایت میهن دانلود مفتخر است که به عنوان اولین سایت ایرانی بر خلاف اکثر سایت های ایرانی که این مجموعه را با قیمت هایی بسیار بالا برای فروش قرار داده اند، به صورت کاملآ رایگان از سرورهای پر سرعت برای دانلود شما کاربران محترم قرار داده است.
جهت دانلود و مشاهده مشخصات هر سی دی به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...



دوستان توجه کنند.من ۲ روز در سفر هستم و دوست دارم نظرات شما آن قدرزیاد باشد که نظیر نداشته باشد...

ادامه مطلب ...

دانلود مستند دور دنیا در 80 روز Around the World in Eighty Days

80 day.jpg
حجم:750 مگابایت
کیفیت:dvdrip
فرمت:avi

خلاصه:
 یکی از بهترین مستند  های  شبکه ... که با آنها هم به دور دنیا سفر می کنید ؛ هم با آداب و رسوم و فرهنگ مردم دنیا آشنا می شوید. در این مستند ؛ دیوید پالین ؛ مستند ساز و جهانگرد شهیر ؛ طی ۸۰ روز به دور دنیا سفر می کند و در طول سفر به بررسی و نمایش آداب ؛ رسوم ؛ سنن ؛ عقاید ؛ مذهب و.... مردم جهان می پردازد . دیدن این مستند بی نظیر را به همه علاقه مندان به "تاریخ" و "فرهنگ" شدیدا پیشنهاد می کنیم !

ادامه مطلب ...

دانلود مستند معجزات قران Miracles Of the Quran

quran12.jpg
حجم:230 مگابایت
کیفیت:dvdrip
فرمت:mkv
زبان:انگلیسی
خلاصه:
این است ایات کتاب روشنگر(سوره یوسف.ایه 3)
با نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان سایت میهن دانلود مستندی را برای شما اماده کرده است که میپردازد به اعجاز علمی قران که به مرور زمان و در قرن اخیر تازه کشف شده اند ولی خداوند در کتابش 1400 سال پیش انها را بیان کرده است و موجب مسلمان شدن بسیاری از  دانشمندان شده است این اعجاز علمی که در مورد محیط پیرامون ماست و بعد میبینید که چگونه قران انها را به تفسیر بیان کرده است باشد که همه عبرت بگیریم

ادامه مطلب ...

دانلود مجموعه CD و کتاب های تقویت حافظه-Memory Optimizer Self S

http://dl.vatandownload.ir/software/zz/mordad%2089/17.5.89/zzz/memory.jpg

شاید برای شما هم پیش آماده باشد که در بعضی‌ از مواقع فراموش کنید که قرار است چه کاری را انجام بدهید یا قرار است با چه کسی‌ تماس بگیرید.وطن دانلود این نرم افزار را به صورت رایگان در اختیار کسانی‌ قرار میدهد که تمایل دارند،از حافظه خود به صورت خوب و بهینه استفاده کنند،پس اگر تمایل ندارید حافظه قوی و بهینه نداشته باشید این مجموعه را دانلود نکنید.

این مجموعه که قبلا به صورت کتاب توسط خانوم Brikenbih یکی‌ از پژوهشگران مغز در آمریکا نوشته شد،که کتاب بیش از دو میلیون نسخه فروش کرد.

زمانی‌ که شما بفهمید که مغز شما چگونه کار می‌کند و زمانی‌ که شما از تکنیک‌های ساده برای استفاده از مغزتان استفاده کنید و همچنین شما با ارتقا ی حافظه خود میتوانید به آن هدف و نقطه‌ای که می‌خواهید برسید و هرگز در حافظه خود دچار شک و تردید نمیشوید.

این مجموعه به شما کمک میکند،حافظهٔ خود را به روشی‌ منحصر به فرد بهبود بخشید،و به صورت بهینه از آن استفاده کنید.این متد جدید با روش Brikenbih و آموزش paraliminal به بیشا از سیصد هزار دانش آموز در آمریکا آموزش داده میشود که چگونه حافظهٔ بی‌ باک و مختص یاد گیری داشته باشند.

امیدواریم پس از استفاده از این مجموعه جذاب تا حد زیادی با روشهای بهینه سازی حافظه آشنا شده باشید.

حجم:235مگابایت

ادامه مطلب ...

فراگیری زبان انگلیسی باCambrigde - English in Mind Level 1-2-3-

http://dl.vatandownload.ir/software/zz/mordad%2089/19.5.89/zzz/eng.jpg

اگر بخواهید زبان انگلیسی را به صورت ذهنی‌ و روان یاد بگیرید،این مجموعه را به شما توصیه میکننیم.

وطن دانلود این بار کتاب انگلیسی را ذهنی‌ بیاموزید از انتشارات دانشگاه کمبریج که یکی‌ از انتشارات قوی در انگلستان است، را به صورت رایگان در اختیار شما عزیزان علاقمند به یادگیری زبان قرار داده است.

این مجموعه در شش سطح با زبانی ساده و روان برای افراد نوجوان و کسانی‌ که میخواهند انگلیسی را کامل و به صورت خیلی‌ ساده و مقدماتی شروع کنند جمع آوری شده،هر بخش از این مجموعه مطابق ۸۰-۹۰ ساعت کار در کلاس به علاوه ی فعالیتهای تمرینی و تست‌های متنوع و هر بخش از این مجموعه میتواند همراه با فعالیتهای درسی‌ مورد استفاده قرار گیرد.

بخش اول این کتاب شامل ۱۶ صفحه کلمات کلیدی و کاربردی ابتدای برای کسانی‌ که میخهند از ابتدا شروع به یاد گرفتند کنند و بخش دوم این کتاب برای علاقه مندانی است که تا حدودی با زبان انگلیسی آشنایی دارند و تمایل دارند زبان خود را تکمیل کنند،این بخش برای افراد متوسط و پیشرفته مفید است.

این کتاب شامل ویژگی‌‌های زیر است:

*سازمندهی ساده و روشن.

*هر بخش آن شامل ۱۶ درس که به ۴ فصل گروه بندی شده.

*اهدافی بسیار ساده در ابتدای هر فصل و تمرین‌های برای نظارت و چک کردن دانش شما در انتهای هر فصل.

*موثر برای کمک به دانش آموزان و معلم‌های که قصد یاد گیری بیشتری دارند.

*شامل بخش‌های مختلفی‌ از قبیل:خواندن،نوشتن،قواعد،دستور زبان و کلمات جدید است.

*تمرکز قوی بر دستور زبان و واژگان برای یاد گیری موثر.

*یاد گرفتن در کنار اخشی جذاب و سرگرم کننده که مخاطب را برای یاد گیری هر چه بیشتر جذب می‌کند.

امیدواریم وطن دانلود با ارائه این مجموعه سهم کوچکی در یادگیری شما داشته باشد.

 

ادامه مطلب ...

دانلود مستند A Taste of Iran قسمت سوم

http://dl.vatandownload.ir/software/zz/mordad%2089/19.5.89/zzz/iran.jpg

حجم:160 مگابایت
کیفیت:dvdrip
فرمت:avi
قسمت:سوم
صادق صبا از تلوزیون به کشور ایران سفر می کند تا جهانیان را با تاریخ ، فرهنگ ، مناطق مختلف و دیدنی ، آشپزی و دیگر جذابیت ها و سنت های کشورمان آشنا سازد. این مستند توجه ویژه ای به فرهنگ و آشپزی این مرز بوم داشته و این سفر تمامی این مشخصه های سرزمینمان ایران را به تصویر می کشد. این مجموعه شامل 4 قسمت از 4 ناحیه ی گوناگون کشور عزیزمان ایران می باشد که در هر قسمت صادق صبا به یک منطقه سفر کرده است . در این مستند سعی شده است که از بهترین سازندگان و تهیه کنندگان استفاده شود تا بتوان توسط آن ها ایران را به تصویر کشید. صادق صبا هنگام اقامتش در ایران با شخصیت های جالبی ملاقات خواهد نمود که آن ها طرز تهیه ی غذاهای گوناگون را بازگو می کنند.

ادامه مطلب ...

100 پوسته زیبا برای ویندوز ایکس پی Themes for WinDows XP

100 پوسته زیبا برای ویندوز ایکس پی Themes for WinDows XP

شاید پس از مدتی کار با ویندوز ایکس پی از یکنواختی محیط دسکتاپ، آیکون ها، پوشه ها و ... آن احساس زدگی کنید و بخواهید دستی بر ظاهر ویندوز خود بکشید. در این قسمت مجموعه ای از 100 تم بسیار زیبای ویندوز ایکس پی را از سایت میهن دانلود در اختیار شما قرار می دهیم. امیدواریم از این تم های جذاب که محیط دسکتاپ شما را دگرگون خواهند کرد لذت ببرید. ادامه مطلب ...

دانلود مستند An Inconvenient Truth

an.inconvennient.jpg
حجم:310 مگابایت
کیفیت:dvdrip
فرمت:rmvb
خلاصه:
حیقیت ناراحت کننده نام مستندی که در سال 2006 اکران شد و مربوط به الوده کردن محیط زیست توسط انسان ها میپردازد که چگونه این موجود دو پا خواسته یا ناخواسته خود را در معرض بزرگترین خطرات قرار میدهد بدون اینکه لحظه ای بیندیشد.
اگر به محیط زیست علاقه دارید ما این مستند را به شما پیشنهاد میکنیم

ادامه مطلب ...

دانلود تم جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی برای ویندوز سون FIFA Wor

FIFA_World_Cup_Theme_2010_[www.MihanDownload.com].jpgاگرچه جام جهانی دیگر روزهانی پایانی خود را می گذراند اما همچنان شور و هیجان این رویداد بزرگ در میان مردم سراسر جهان و به خصوص در اینترنت به قدرت خود پابرجاست. تا به حال مطالب متعددی را در رابطه با جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی در سایت میهن دانلود برای شما کاربرن محترم قرار داده ایم، امروز هم مطلبی دیگر را در این زمینه برایتان آماده کرده ایم. FIFA World Cup Theme 2010 نام تمی است که مخصوص ویندوز سون ساخته شده که به تازگی منتشر شده است. با نصب این تم ویندوز شما حال هوای جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی را پیدا خواهد کرد. همچنین این تم شامل چندین والپیپر مرتبط با جام جهانی 2010 بوده که می توانید از هر کدام از آنها به عنوان تصویر پس زمینه دسکتاپ ویندوز خود استفاده نمایید.
جهت دانلود تم به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

ادامه مطلب ...

قویترین و جدید ترین نرم افزار تغییر چهره کامل ویندوز ایکس پی و

Windows_Seven_Transformation_Pack 4.0_[www.MihanDownload.com].jpgدر حدو دو سال از انتشار ویندوز سون میگذرد اما در این میان هنوز هم افرادی هستند که به دلایل مختلف از سیستم عامل های قدیمی مایکروسافت یعنی ویندوز ایکس پی و ویستا استفاده می کنند. شاید شما هم جز این دسته از افراد باشید ولی از زمان انتشار ویندوز سون خیلی دوست داشتید که این ویندوز را حتی برای یکبار هم شده بر روی سیستم خود نصب کنید. از همین رو امروز در سایت میهن دانلود نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که با کمک آن می توانید به طور کامل ظاهر ویندوز ایکس پی و ویستا را تغییر داده و به ویندوز محبوب 7 تبدیل نمایید. شما با نصب نرم افزار Windows Seven Transformation Pack می توانید ظاهر ساده ویندوز ایکس پی خود را به ظاهر ویندوز سون تبدیل نمایید. این نرم افزار جز بهترین نرم افزارهای تغییر چهره ویندوز ایکس پی و ویستا به ویندوز سون میباشد که تا به حال ساخته شده و در طی هر ماه نسخه ی جدیدی از آن منتشر میگرد. پس از پایان مراحل نصب این نرم افزار از شما درخواست میکند تا سیستم را رستارت کنید که پس از رستارت سیستم در هنگام اجرای مجدد آن میتوانید تغییراتی را که این نرم افزار بر روی ویندوز شما اعمال کرده است را مشاهده کنید این تغییرات از صفحه ی خوش آمد گویی ویندوز آغاز می گردد و با تغییر کوچکترین عضو ویندوز پایان می پذیرد. در واقع صفحه ی Welcome ویندوز ایکس پی و ویستا تبدیل به صفحه ی Welcome ویندوز سون خواهد شد و همچنین نوار وظیفه ، آیکون ها ، پنجره ها و حتی صدای ویندوز شما تبدیل به ویندوز سون خواهد شد به طوری که افراد عادی نمیتوانند تشخیص دهند که این ویندوز ایکس پی و ویستا است یا سون. علاوه بر این شما میتوانید در هر زمان که علاقه مند بودید با پاک کردن این نرم افزار چهره ویندوز خود را به حالت اولیه آن بر گردانید.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...

ادامه مطلب ...

نرم افزار تغییر چهره کلی و زیباساز ویندوز ایکس پی DesktopX 3.5

DesktopX_3.5_[www.MihanDownload.com].jpgزیبایی دسکتاپ ویندوز در روحیه فردی که در محیط آن کار می کند تاثیر به سزایی دارد. در واقع هرچه دسکتاپ ویندوز رایانه شما زیباتر باشد مطمئنآ باعث بالا رفتن روحیه شما در هنگام کار با آن خواهد شد. برای اینکه بتوان محیط دسکتاپ را زیبا و جذاب نمود باید از نرم افزارهای زیباساز ویندوز بهره گرفت. از همین رو امروز در سایت میهن دانلود نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که در زیبایی دسکتاپ ویندوز تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت. نرم افزار DesktopX با ایجاد تغییرات کلی در ظاهر ویندوز ایکس پی و تغییر چهره کامل آن باعث زیبایی هرچه بیشتر نسبت به ظاهر ساده قبل خواهد شد. این نرم افزار پس از پایان مراحل نصب از شما درخواست میکند تا سیستم را رستارت کنید که پس از رستارت سیستم در هنگام اجرای مجدد آن میتوانید تغییراتی را که نرم افزار بر روی ویندوز ایکس پی شما اعمال کرده است را مشاهده کنید این تغییرات از صفحه ی خوش آمد گویی ویندوز آغاز می گردد و با تغییر کوچکترین عضو ویندوز پایان می پذیرد. در واقع صفحه ی Welcome ویندوز ایکس پی تبدیل به صفحه ی Welcome بسیار زیبا خواهد شد و همچنین نوار وظیفه ، آیکون ها ، پنجره ها و حتی صدای ویندوز ایکس پی شما تغییر خواهد کرد به طوری که افراد عادی نمیتوانند تشخیص دهند که این ویندوز ایکس پی است. علاوه بر این نرم افزار بعد از نصب گدجت یا همان نرم افزارهای کاربردی کوچک متعددی مانند وضعیت آب و هوا ، تقویم ، سرعت فن ، درجه حرارت سی پی یو ، فضای هارد و ... را به دسکتاپ اضافه می کند که می توانید از آنها استفاده کنید و با قرار دادن آنها در گوشه کنار دسکتاپ باعث زیبایی هرچه بیشتر آن شوید. بعلاوه شما میتوانید در هر زمان که علاقه مند بودید با پاک کردن این نرم افزار چهره ویندوز خود را به حالت اولیه آن بر گردانید. این نرم افزار بر روی نسخه های مختلف ویندوز ایکس پی قابل نصب است و می توانید به آسانی از آن استفاده نمایید.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...

ادامه مطلب ...

دانلود مستند Google Behind The Screen

ggggoogle-doodle.jpg
حجم:175 مگابایت
کیفیت:dvdrip
فرمت:mkv
خلاصه:
تا حالا به این فکر کرده بودید که در پشت صحنه ی گوگل چه می گذرد؟ این مستند زیبا برای اولین بار به طور کامل از شرکت گوگل و کارمندان آن فیلمبرداری کرده است و از تمامی قسمت های آن گزارش تهیه کرده است.

ادامه مطلب ...

100 رکورد برتر سال 2008

ginees.jpg
حجم:700 مگابایت
کیفیت:dvdrip
فرمت:mkv
خلاصه:
مستندی بسیار هیجان انگیز و مجذوب کننده از کارها و پدیده هایی که در جهان برترین هستند و به همین دلیل در کتاب معروف رکوردهای جهانی گینس ثبت شده اند. .
و شما کاربران سایت میهن دانلود میتوانید 100 رکورد برتر سال 2008 را اینجا ببینید

ادامه مطلب ...

مستند A Taste of Iran قسمت دوم

http://dl.vatandownload.ir/software/zz/mordad%2089/17.5.89/zzz/iran.jpg

حجم:160 مگابایت
کیفیت:dvdrip
فرمت:avi
قسمت:دوم
صادق صبا از تلوزیون به کشور ایران سفر می کند تا جهانیان را با تاریخ ، فرهنگ ، مناطق مختلف و دیدنی ، آشپزی و دیگر جذابیت ها و سنت های کشورمان آشنا سازد. این مستند توجه ویژه ای به فرهنگ و آشپزی این مرز بوم داشته و این سفر تمامی این مشخصه های سرزمینمان ایران را به تصویر می کشد. این مجموعه شامل 4 قسمت از 4 ناحیه ی گوناگون کشور عزیزمان ایران می باشد که در هر قسمت صادق صبا به یک منطقه سفر کرده است . در این مستند سعی شده است که از بهترین سازندگان و تهیه کنندگان استفاده شود تا بتوان توسط آن ها ایران را به تصویر کشید. صادق صبا هنگام اقامتش در ایران با شخصیت های جالبی ملاقات خواهد نمود که آن ها طرز تهیه ی غذاهای گوناگون را بازگو می کنند.

ادامه مطلب ...

دانلود کاملترین دائرة المعارف (دانشنامه) علوم مختلف - Encyclopa

http://dl.vatandownload.ir/img/Encyclopaedia-Britannica-2010.jpg



دانلود کاملترین و جامع ترین دائرة المعارف علوم مختلف  (بخش ویژه وطن دانلود )
 

این نرم افزار یکی از  بزرگترین نرم افزار علوم مختلف در جهان  میباشد که نسخه 2010 آن در قالب DVD امروز در اینترنت منتشر شده است. اطلاعات تاریخی و ادبی در این نرم افزار بیش از اطلاعات دیگر آن خود را نشان میدهد

 

ویژگیهای نرم افزار Encyclopaedia Britannica 2010 :


 

- دارای بیش از 75.000 مقاله برگرفته از 32 جلد نرم افزار بریتانیکا

- شامل اطلاعات ورزشی ، علمی ، تاریخی ، تکنولوژی ، فرهنگ ، سیاست ، طبیعت
- دارای امکان پژوهش تاریخی ، اطلس جهان ، دیکشنری وبستر

- مرور وقایع مهم در 11.000 مقاله از سال 1993 تا 2008

- حاوی دیکشنری اسپانیایی-انگلیسی وبستر

- بیش از 2700 نقشه لینک شده به هم

- شامل 31000 فیلم و عکس و صدا

- شامل بیش از 166.000 مقاله از مجله های اینترنتی دنیا

و ...

ادامه مطلب ...

دانلود تم تغییر چهره ویندوز ایکس پی به سون theme xpack

http://www.mihandownload.com/ali/theme%20xpack%5Bwww.MihanDownload.com%5D.jpg

شاید پس از مدتی کار با ویندوز ایکس پی از یکنواختی محیط دسکتاپ، آیکون ها، پوشه ها و ... آن احساس زدگی کنید و بخواهید دستی بر ظاهر ویندوز خود بکشید. در این قسمت برنامه ای برای شما آماده کرده ایم که چهره ویندوز شما را کاملا شبیه به ویندوز محبوب سون میکند که  از سایت میهن دانلود به راحتی میتوانید آن را دریافت کنید . امیدواریم از این برنامه جذاب که محیط دسکتاپ شما را دگرگون خواهند کرد لذت ببرید. ادامه مطلب ...

چطور امضایی شیک و جالب داشته باشیم

یا دوست دارید امضایی جالب درست مثل هنرپیشه محبوبتان داشته باشید؟ فقط کافی است این مراحل را دنبال کنید تا امضایی زیبا و شکیل برای خودتان درست کنید.

ادامه مطلب ...

مجموعه ای فوق العاده از آیکون های کریستالی ویندوز

http://www.mihandownload.com/ali/CrystalComputerIcons.jpg

در این مجموعه آیکون های کریستالی ویندوز برای شما قرار گرفته شده است. این آیکون ها با فرمت PNG در سایز 256x256 پیکسل تهیه شده است. شما می توانید از این آیکون های کریستالی ویندوز به عنوان آیکون های سایتها و وبلاگ ها و همچنین آیکون فولدرها استفاده کنید. این آیکون های زیبا Crystal Computer Icons هم اکنون از سایت میهن دانلود قابل دریافت است.
برای دریافت آیکون ها  به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...
ادامه مطلب ...

نرم افزار همراه سایت نسخه 1

hamrahsite.jpg

امروزه نرم افزارهای کاربردی یا همان Utility محبوبیتی بیشتر از گذشته بین کاربران به دسته آورده اند به خصوص اگر این نرم افزارها در محیط اینترنت نیز کاربرد داشته باشند. همه روزه شما با سایت های جدیدی روبرو می شوید که کاربردهای خاصی دارند و از آنها استفاده های متفاوتی می شود. یک روش برای ذخیره سازی نشانی وبسایت ها استفاده از قسمت علاقه مندیهای مرورگرها است؛ اما مرورگرها مدیریت خوبی بر روی سایتهای افزوده شده ندارند. از همین رو امروز نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که کاربرد آن مدیریت بر سایتهای مورد علاقه شماست.
نرم افزار همراه سایت وظیفه ذخیره سازی اطلاعات مربوط به سایت های مورد نظر شما را برعهده دارد. در واقع سایتهای ثبت شده به دلخواه شما دسته بندی می شوند و شما می توانید بر آن ها مدیریت داشته باشید و یا بین آن ها به بهترین شکل جستجو کنید. همچنین با استفاده این نرم افزار می توانید سایت ثبت شده را با قابلیت ارسال ایمیل برنامه به دیگران نیز معرفی کنید.

 

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Hamrah Site v1.0 :
- امکان ثبت اطلاعات سایت های دلخواه شما به بهترین شکل
- امکان مدیریت و ویرایش اطلاعات سایت های ثبت شده
- امکان جستجوی پیشرفته بین سایت های ثبت شده
- امکان ثبت سایت ها در گروه های مختلف
- امکان تغییر و اضافه کردن زیر گروه جدید
- امکان چاپ اطلاعات کامل سایت های ثبت شده
- قابلیت معرفی سایت های ثبت شده به دوستان با استفاده از ارسال ایمیل
- قابلیت پشتیبان گیری و بازیابی پشتیبان از بانک اطلاعاتی نرم افزار
- دارای بانک اطلاعاتی قوی و مستبط برای ذخیره اطلاعات سایت ها
- امکان قرار دادن رمز عبور برای نرم افزار
- دارای محیطی ساده برای تمامی کاربران
- دارای محیطی کاملا فارسی و گرافیکی
- سازگار با تمامی نسخه های ویندوز
- و ...

ادامه مطلب ...

دانلود نرم افزار زیباساز و نمایش ساعت تمام کشورها بر روی دسکتاپ

Sharp_World_Clock_4.83_[www.MihanDownload.com].jpgهمه می دانیم که زمان کشورهای مختلف جهان با یکدیگر تفاوت دارد در واقع وقتی در کشوری مانند ایران ساعت 8:30 شب است در کشور همسایه مانند ترکیه زمان 1:30 عقب تر است. گاهی نیاز است که از ساعت کشوری اطلاع یابیم مثلآ می خواهیم با دوست خود که در کشور انگلیس زندگی می کند تماس برقرار کنیم ولی نمی دانیم الان که در ایران ساعت 10 صبح است در انگلیس ساعت چند است بنابراین راحت ترین راه استفاده از نرم افزاری است که امروز در سایت میهن دانلود برای شما عزیزان آماده کرده ایم. نرم افزار Sharp World Clock به شما این امکان را می دهد که به زمان تمام کشورهای دنیا دسترسی داشته باشید. شما با استفاده از این نرم افزار علاوه بر دسترسی داشتن بر ساعت کشورها میتوانید از آن به عنوان زیباساز دسکتاپ ویندوز هم استفاده نمایید زیرا این نرم افزار خانه های مستطیل شکلی را در اختیار شما قرار می دهد که شما میتوانید با انتخاب کشورهای دلخواه خود ساعت آن کشورها را در درون این خانه ها قرار دهید و پس از تکمیل خانه ها آنها را به گوشه ای از دسکتاپ برده تا باعث زیبایی هر چه بیشتر آن شود. علاوه بر این نرم افزار دارای قسمتی به نام Time Zone Converter می باشد که این قسمت مانند یک مبدل ساعت عمل می کند در واقع شما در این قسمت زمان کشور خود را می دهید و سپس نرم افزار زمان کشوری که شما از آن می خواهید را در اختیارتان قرار می دهد. همچنین میتوانید از قسمت Alarm Clock هم مانند یک ساعت زنگ دار برای یاد آوری کارهای روزانه و بیدارباش خود استفاده نمایید.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...

ادامه مطلب ...

دانلود مستند دیوار بزرگ چین

china.jpg
حجم:440 مگابایت
کیفیت:dvdrip
فرمت:avi
خلاصه:
دیوار چین بلند ترین و بزرگترین دیوار جهان است که یکی از عجایب هفت گانه  کره زمین محسوب میشود .این دیوار در نقشه های چینی چیزی حدود ۷ کیلومتر طول دارد ومان ساخت این دیوار به ۹ قرن قبل از میلاد مسیح باز میگردد.این دیوار در زمان ساخت جنبه دفاعی و نظامی برای حکومت زمان داشت اما اکنون این بنای تاریخی یکی از بزرگترین مکانهای جاذبه گردی جهان محسوب میشود. مردم چین قداست و احترام خاصی برای دیوار چین قائل هستند و آن را نماد بزرگی و شکوه و استقامت مردم چین میدانند.این بنای پر شکوه در تاریخ ۱۹۸۷ میلادی در فهرست میراث جهانی به نام سمبل ملیت چین ثبت شد.

ادامه مطلب ...

مستند Home: A Stunning Visual Portrayal of Earth

http://www.dl.vatandownload.ir/software/zz/ordibehesht89/17.2.89/zzz/mostanad%20.jpg

 بی اغراق می توان گفت در بین تمام فیلمهایی که در مورد طبیعت ساخته شده است این مستند از لحاظ جلوه های بصری و تصاویر نمایش داده شده از نقاط مختلف زمین بی همتا می باشد، تصاویری خیره کننده و بسیار بسیار دیدنی از سراسر جهان که هر بیننده ای را در جای خود میخکوب می کند. در واقع این فیلم انقلابی در صنعت ساخت مستند به حساب می آید. موسیقی متن بسیار زیبا که برگرفته از موسیقی های ملل مختلف دنیا از جمله کشور عزیز ما ایران است زیبایی این مستند رو دوچندان کرده است. در یک کلام می توان ادعا کرد که این مستند زیباترین مستند ساخته شده تا کنون در زمینه طبیعت می باشد.
"خانه"، فیلمی از Yann Arthus-Bertrand است که درباره خانه ی ما در کهکشان، یعنی زمین ساخته شده است. این فیلم بطور صد در صد شامل تصویربرداری هوایی از مکانهای مختلف کره زمین در 54 کشور دنیاست. در این مستند نشان داده می شود که تنوع زیستی برروی زمین چقدر زیاد است و بشر چگونه تعادل زیستی برروی این سیاره را تهدید می کند. این فیلم در 5 ژوئن سال 2009 همزمان در 181 کشور دنیا عرضه شد و رکورد سرعت پخش فیلم را در تاریخ سینما شکست.
تم سراسری این مستند بیان کنند چگونگی پیوند همه موجودات با زمین است و اینکه همگی با هم در یک توازن زیستی قرار دارند و نقش اساسی انسان را در برهم زدن این نظم نشان می دهد که چگونگی با انقلاب کشاورزی، توسعه صنعت نفت، آتش سوزیها و ... شکافی عظیم در این نظم جهانی بوجود آورده اند. در پایان نشان داده می شود که چگونه می توان با استفاده از انرژیهای تجدید پذیر، ایجاد پارکهای بیشتر، همکاری بین کشورهای مختلف در خصوص مسائل زیست محیطی و آموزشهای اضافی در راستای اصلاح وضع موجود حرکت کرد.
ادامه مطلب ...

دانلود تم فیلم آواتار برای ویندوز Avatar Movie Theme For Window

Avatar_Movie_Theme_For_Windows_7_[www.MihanDownload.com].jpgحتمآ اکثر شما فیلم معروف آواتار را دیده اید. همانطور که می دانید این فیلم یکی از پر فروش ترین فیلم های سنینمایی به شمار میرود. امروز در سایت میهن دانلود تم بسیار زیبای این فیلم معروف را برایتان آماده کرده ایم. این تم مخصوص ویندوز سون ساخته شده و قابل نصب بر روی این ویندوز می باشد. با نصب این تم تغییراتی در سطح ویندوز ایجاد می گردد که این تغییرات باعث زیبایی محیط های مختلف آن خواهد شد. آیکون ها ، تصویر پس زمینه ، نشانگر موس ، منوها ، صدا ها و سایر اجزای ویندوز قسمت هایی هستند که این تم تغییراتی را بر روی آنها جهت زیبایی بیشتر ایجاد می نماید.
جهت دریافت این تم به ادامه مطلب مراجعه نمایید ....

ادامه مطلب ...