دایره المعارف دانش

وبلاگی متفاوت...

دایره المعارف دانش

وبلاگی متفاوت...

دانلود جدید ترین آپدیت ویندوز ایکس پی اکتبر Windows XP Professi

Win_XP_Pro_SP3_October_2010_[www.MihanDownload.com].jpg100% تست شده-اسکن شده با 3 آنتی ویروس برتر جهان-بدون نیاز به سریال-به صورت Bootable!
به دلیل درخواست های متعدد کاربران محترم سایت میهن دانلود مبنی بر قرار دادن آپدیت های جدید ویندوز ایکس پی بر آن شدیم تا جدید ترین آپدیت های این ویندوز قدیمی و کاربر پسند را برای شما کاربران عزیز قرار دهیم. البته آپدیت ماه های 2010 March و June این ویندوز قبلآ در سایت قرار گرفت و امروز جدید ترین آپدیت ویندوز ایکس پی را که تا اواسط ماه اکتبر October 2010 یعنی چند روز پیش می باشد را برایتان آماده کرده ایم. این ویندوز به صورت کامل توسط تیم نرم افزار سایت میهن دانلود از هر لحاظ تست شده و بر روی چندین سیستم مختلف نصب شده است. همچنین در ویندوز هیچ نوع دستکاری صورت نگرفته و به صورت اورجینال می باشد. علاوه بر این فایل های ویندوز توسط 3 آنتی ویروس برتر جهان BitDefender, ESET و Kaspersky به صورت کامل اسکن شده هیچگونه فایل مخربی درون ویندوز یافت نشد. بعلاوه این ویندوز به صورت Bootable است و نیز در هنگام نصب نیازی به وارد کردن سریال نیست. ظاهر این ویندوز کاملآ شبیه ویندوز ایکس پی است اما از نظر فنی بسیار سر تر از نسخه های قبلی خود میباشد زیرا در آن ضریب امنیتی تا حد بسیار بالایی تقویت شده و نیز سرعت کار در محیط ویندوز تا حد چشمگیری افزایش یافته است. البته چند تغییر کوچک هم در ظاهر نرم افزارهای ویندوز ایجاد شده که این تغییرات در نرم افزار های Windows Media Player و Internet Explorer میباشد در واقع شما در این ویندوز از نسخه 11 نرم افزار ویندوز مدیا پلیر استفاده خواهید کرد که میتواند تمام فرمتهای مالتی مدیا را در آن اجرا نمایید و همچنین از نسخه 8 نرم افزار اینترنت اکسپلورر استفاده خواهید نمود که مرور وب را با امنیت و سرعت بیشتری نسبت به قبل تجربه خواهید کرد. بعلاوه این نسخه از ویندوز ایکس پی به طور کامل از درایورهای SATA‌ ، RAID و SCSI پشتیبانی می کند و نیز این درایورها در آن قرار گرفته است. البته همانطور که در سایتهای مختلف ایرانی مشاهده میکند میهن دانلود اولین سایتی است که آخرین آپدیت ویندوز ایکس پی را که در اواسط October 2010 منتشر شده به صورت کاملآ رایگان و با لینک مستقیم از سرورهای پر سرعت میهن دانلود برای شما قرار داده است زیرا اکثر سایت های ایرانی نسخه های مختلف این ویندوز را با قیمت های بسیار بالا برای فروش قرار داده اند که ما آن را به صورت کاملآ رایگان برای شما تهیه کرده ایم.
برای دانلود و نیز توضیحات جامع تر به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...


ویندوز ایکس پی در طی این چند سال که از انتشار آن می گذرد دچار تغییر و تحولات بسیار زیادی شده است در واقع بعد از انتشار سرویس پک 2 این ویندوز، مایکروسافت که از فروش ویستا که سود آنچنانی بدست نیاورد تصمیم گرفت نسخه ی جدیدی از ویندوز ایکس پی را منتشر کند تا ضررهای ویستا را تا حدودی جبران نماید این نسخه ی جدید ویندوز ایکس پی را با نام سرویس پک 3 روانه بازار نمود. در این نسخه جدید نواقص و عیب هایی که در سرویس پک دو به چشم میخورد تا حد بسیار بالایی رفع شد و ضریب امنیتی ویندوز تا حد مطلوبی ارتقا یافت. اما همچنان در این نسخه هم اشکالاتی وجود دارد که مایکروسافت برای رفع این نواقص در هر ماه آپدیت هایی را برای این نسخه منتشر میکند تا کاربران با دریافت آنها مشکلات سیستم عامل خود را بر طرف کنند. ولی همانطور که میدانید اکثر افراد به خصوص در ایران از نسخه Genuine ویندوز ایکس پی استفاده نمیکنند زیرا اگر بخواهند از نسخه  Genuine یا همان اورجینال استفاده کنند باید با قیمت بسیار بالایی آنرا از سوی شرکت مایکروسافت خریداری کنند در نتیجه اکثر افراد از ویندوز کپی شده استفاده می کنند که این امر سبب میشود تا نتوانند آپدیت های جدید ویندوز خود را از سوی شرکت مایکروسافت دریافت کنند زیرا اگر ویندوز به سرور شرکت اتصال یابد Genuine بودن آن مورد برسی قرار میگیرد که اگر ویندوز کپی شده باشد غیر فعال شده و برای فعال نمودن آن باید از روشهای مختلف هک استفاده نمود در نتیجه کسانی که از نسخه های غیر اورجینال استفاده میکنند هرگز آن را آپدیت نمی کنند البته تعدادی اندکی از افراد هم هستند که ویندوزشان Genuine و کاملآ اورجینال است اما برای دریافت فایلهای آپدیت جدید از سوی شرکت مایکروسافت نیازمند به سرعت اینترنتی بسیار بالایی هستند که این مسئله هم در ایران خود مشکل بسیار بزگی است.

توجه!
- پس از دانلود تمام پارتهای ویندوز، با کمک نرم افزار Winrar (آخرین نسخه این نرم ا فزار را میتوانید از اینجا دریافت کنید) آنها را از حالت کمپرس شده خارج نموده و سپس فایل ISO استخراج شده را با کمک نرم افزارهای رایت دیسک مانند Nero (آخرین نسخه این نرم ا فزار را میتوانید از اینجا دریافت کنید) با سرعت 4x بر روی یک سی دی خام رایت نمایید.
- ویندوز به صورت Bootable می باشد با قرار دادن دیسک در سی دی رام مراحل نصب ویندوز آغاز میگردد.


دانلود  پارت 1 از لینک مستقیم: 100 مگابایت

دانلود  پارت 2 از لینک مستقیم: 100 مگابایت

دانلود  پارت 3 از لینک مستقیم: 100 مگابایت

دانلود  پارت 4 از لینک مستقیم: 100 مگابایت

دانلود  پارت 5 از لینک مستقیم: 100 مگابایت

دانلود  پارت 6 از لینک مستقیم: 75 مگابایت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد