دایره المعارف دانش

وبلاگی متفاوت...

دایره المعارف دانش

وبلاگی متفاوت...

تبریک

باعرض سلام خدمت بازدیدکنندگان.بنده مدیر این وبلاگ بازگشایی مدارس را تبریک میگویم.





ولی........................









متاسفانه بنده با آمدن بوی مهر... کمتر به اینترنت سر میزنم اما سعی میکنم همیشه بروز باشم..

به امید دیدار

مستند بی نظیر از ادامه ی حیات کره ی زمین بعد از نابودی انسان-فص

http://dl.vatandownload.ir/software/zz/shahrivar%2089/16.6.89/zzz/historychannellifeafter.jpg

مستند بی نظیر از  ادامه ی حیات کره ی زمین بعد از نابودی انسان

(بخش ویژه دانش دانلود ) - به استناد مطالب علمی زمین شناسان و زیست شناسان و ..

به صورت کامل

آیا تا به حال اندیشیدید که بعد از نابودی نسل بشر چه اتفاقی‌ برای زمین می‌افتد؟ مستند‌های بسیاری در مورد حیات قبل از انسان‌ها ساخته شده است ولی‌ تا کنون هیچ تصویری از زندگی‌ بعد از انسانها به ذهن کسی‌ خطور نکرده. این مستند بسیار جذاب و استثنائی برای اولین بار سرنوشت  زمین را بعد از نابودی انسانها نشان میدهد

این فیلم دقیقا از لحظه‌ای شروع میشود که انسانها نابود شده اند و سرنوشت یک محیط مخصوص  یا شهر را آشکار می‌کند.

جلو‌های ویژهٔ این مستند همراه با مصاحبه‌های اختصاصی با متخصصین این مبحث و متخصصین رشته‌های گیاه شناسی‌،زیست شناسی‌،زمین شناسی‌ و باستان شناسی‌ سفری فراموش نشدنی‌ برای شما فراهم آورده اند. امیدوررم از این مستند زیبا لذت ببرید.

اسکرین شات هایی از این مستند را میتوانید در ادامه مطلب ببینید.

قسمت اول: جسد‌های به جا مانده: چه اتفاقی‌ بعد از نابودی ما برای کرهٔ زمین می‌افتد؟ این داستان در مورد نابودی ما نیست بلکه در مورد سرنوشتی است که بعد از نابودی بشر برای زمین اتفاق می‌افتد.در این قسمت ما شاهد اتفاقاتی هستیم که برای اجساد باقی‌ ماندهٔ انسانها می‌افتد.اکثر اجساد به وسیلهٔ خاک دفن میشوند، مقداری از آنها به مومیایی تبدیل شده و تعدای نیز به خاطر دمای پایین یخ میزنند. ولی‌ آیا به راستی‌ تمام اثرات بشر نابود میشود؟ یا بعضی‌ از نشان‌های حیات بشری بجا می ماند؟ مانند مجسمهٔ آزادی یا برج‌های سر به فلک کشیده.

این قیمت سفری است به آیندهٔ شهر‌های بزرگ دنیا و مکان هایئ که نشان دهنده ی تمدن آدمی‌ بعد از نابودی انسان‌ها می‌باشد

قسمت دوم: شیوع : در این قسمت شاهد جایگزینی حیوانات در میان شهر‌ها هستیم. خوک‌ها و خرگوش‌ها و حیوانات دیگر در میان ساختمان‌ها و خیابان‌ها پخش میشوند و رودخانهٔ شیکاکو طغیان می‌کند. این قسمت مرا به آیندهٔ شهرهای بزرگی‌ همچون شیکاگو، آتلانتا و لندن میبرد.

 

قسمت سوم: پایتخت تهدید: طبیعت، کلان شهرهای بزرگ دنیا مانند واشنگتن و لوس آنجلس را تهدید می‌کند.در این قسمت شما شاهد سرنوشت مقبره‌ها و تشکیلات ساختمانی این شهر‌های بزرگ هستید که چگونه دستخوش بازی طبیعت میشوند و درخت‌های نخل که همه جا رشد بی‌ رویه داشته اند ظاهری جهنمی به شهر‌ها داده اند.

 

قسمت چهارم: فلز‌های سنگین:بعد از آن که بشر نابود میشود شهر بزرگ نیو یورک فاجعه بزرگتری را تجربه می‌کند. تمام فلزات شروع به متلاشی شدن میکنند. آسمان خراش‌ها آرام آرام متلاشی میشوند،پل‌ها به ریسمانی فلزی آویزان میشوند و فرو می‌ریزند. در همین حل سستی  مهلکی تمام تشکیلات کارخانه هارا فرا می‌گیرد


قسمت پنجم:مزاحمین:دنیای بعد از انسانها شاهد هجوم حیوانات وحشی میشود، مبارزهٔ مار‌های پیتن و تمساح ها، فرو رفتن میامی و شهر‌های دیگر زیر آب از جمله ویژگی‌‌های این قسمت می‌باشد

 

قسمت ششم:Bound and Buried

در قسمت ششم این مجموعه شاهد سرنوشت گنجینه‌های ملی‌ و اثر تاریخی‌ میباشید مانند تابلو قبل منا لیزا و اعلامیه استقلال و ...

همچنین شکستن زنگ آزادی ایالت فیلادلفیا و نبود شدن پول‌های سان فرانسیسکو

 

  ادامه مطلب ...

LingvoSoft pack 2008

LingvoSoft pack 2008


همیشه مشکل اصلی ما در ترجمه ای لغات انگلیسی که در کامپیوتر یا تلفن همراه خود با آنان مشکل داریم معزلی اساسی بوده و یافتن یک دیکشنری خوب که قادر به جوابگویی همه نیازهای ما در این مورد داشته باشد یک مشکل اساسی تر شاید شما تابحال دیکشنری های زیادی را امتحان کرده اید و به مشکلات زیادی با آنان خورده اید مشکلاتی از قبیل کرک نشدن نرم افزار ، ترجمه های غلط و نابجا ، کمبود تلفظ لغات انگلیسی و...........

Lingvosoft یک سری نرم افزار دیکشنری است که در کنار نرم افزار اصلی خود معنی لغات را به همراه ترجمه آنها به شما میدهد نرم افزارهای دیگری را نیز در خود گنجانده است که در اینجا به چند نرم افزار مشهور و پرکاربرد آن میپردازیم و برای دانلود قرار میدهیم

ادامه مطلب ...

بازی باب اسفنجی و دوستان

http://dl.vatandownload.ir/software/zz/shahrivar%2089/22.6.89/zzz/bob.jpg

ممکن است تا به حال کارتون باب اسفنجی (SpongeBob) و دوستان را دیده باشید. امروز می خواهیم ماجرای SpongeBob and The Clash of Triton را در شکل یک بازی جدید به شما عزیزان معرفی کنیم. همانطور که می دانید این Game کارتونی بوده و به دلیل داشتن شخصیت هایی همانند باب اسفنجی و دوستانش از طنز و خنده نیز برخوردار است که شما را بسیار سرگرم خواهد کرد. در این داستان از باب اسفنجی تریتون، پادشاه و حکمران اصلی را زندانی کرده اند و دشمنان همه جا را در تسخیر دارند.
شما در این بازی کامپیوتری به عنوان باب اسفنجی با همراهی دوستانتان وظیفه دارید تا دشمنان را شکست داده و تریتون را آزاد کنید. با دانلود بازی مشاهده خواهید کرد که این بازی رایانه گرافیک مناسبی داشته و به سیستم چندان قدرتمندی نیاز نخواهد داشت، لازم به ذکر است این PC Game محدودیت سنی نداشته و یک کودک 9 ساله تا یک پیر مرد 90 ساله را سرگرم و پشت کامپیوتر نگه خواهد داشت ! هم اینک می توانید این گیم زیبا و جالب را از وب سایت وطن دانلود، دریافت کنید. امیدواریم با دانلود بازی باب اسفنجی از آن نهایت لذت را ببرید.

ادامه مطلب ...

تفاوت مایکروسافت و جنرال موتورز !!

یل گیتس: اگرفنّاوری جنرال موتـــورز با سرعتی همســــان فنّاوری کامپیوتر پیشرفت کرده بود، امروز اتومبیلهایی سوار می‌شدیم که:

  • سرعتشان 22000 مایل بر ساعت بود!
  • مصرف بنزین آنها 4 لیتر درهر 1000 مایل بود!!
  • بهای آنها 25 دلار بود!!!
ادامه مطلب ...

مستند Piers Morgan's World Cup South Africa 2010

http://dl.vatandownload.ir/software/zz/shahrivar%2089/24.6.89/zzz/world.jpg

نام مستند:  Piers Morgan's World Cup South Africa
سال انتشار: ۲۰۱۰
زبان: انگلیسی
مدت زمان: ۴۷ دقیقه
حجم: ۳۰۰ مگابایت
کیفیت: HDTV Rip
 

زیرنویس فارسی: ندارد
 

خلاصه داستان : در حالیکه آفریقا برای اولین بار میزبان مسابقات جام جهانی می شود ، Piers Morgan به آنجا سفر کرده و در می یابد که عشق مردم این مرز و بوم به فوتبال ، وسیع تر از تمامی وسعت زمین های آنجاست و ...

ادامه مطلب ...

والپیپرهای جدید سیستم عامل لینوکس

http://dl.vatandownload.ir/software/zz/shahrivar%2089/24.6.89/zzz/wall.jpg

وطن دانلود باری دیگر مجموعه ای از عکس های بسیار زیبا برای کاربران قرار داده است . تصاویری که هر کدام زیبایی وصف نشدنی دارند . سایز تصاویر این مجموعه 1600x1200 می باشد که بسیار مناسب برای قرار گرفتن به عنوان پس زمینه ی ویندوز می باشند . حجم این مجموعه  مناسب برای دانلود همه ی کاربران می باشد . امیدواریم این مجموعه نیز مورد توجه قرار گیرد.

ادامه مطلب ...

مستندی از 15 سال شعبده بازی های دیوید کاپرفیلد

http://img.vatandownload.com/img/kaper.jpg

بزرگترین مجموعه از مستند از 15 سال شعبده بازی های دیوید کاپرفیلد

(بخش ویژه وطن دانلود -درخواستی )


دیوید کاپرفیلد در تاریخ ۱۶ سپتامبر ۱۹۵۶ در شهر متاچن واقع در نیوجرسی در آمریک متولد گردید.‏ او در کودکی از پدر بزرگش شعبده بازی با کارت را آموخت و در سن ۱۲ سالگی رسمآ بعنوان جوانترین شعبده باز در تاریخ آمریکا شروع بکار نموده و در ۱۶ سالگی هم آموزش شعبده بازی را در دانشگاه نیویورک تدریس ‏می نمود.دیوید کاپرفیلد شعبده بازیهای قدیمی را به سبک مدرن و جدید و جالبی عرضه کرد و دنیا به این نمایشها با دید ‏بهتر و ‏هیجان انگیزتری برخورد کردند.او انقلابی بزرگی در دنیای شو و نمایش بوجود آورد.‏از مهمترین و چشمگیرترین برنامه های او، غیب کردن مجسمه آزادی و عبور از میان دیوار چین و پرواز در ‏هوا بوده و همچنین تعدادی از تماشاچیان را در جایشان غیب نموده و در جائی دیگر که آنها تصورش را نمیکردند ‏ظاهر نموده است.
ولی وی شخصآ روشی بنام کار درمانی را که در بیش از ۱۱۰۰ بیمارستان در بیش از ‏‏۳۰ کشور در مورد معلولین انجام داده است و توانسته اعتماد به نفس آنها بالا ببرد، بیشتر احساس رضایت دارد.دیوید کاپرفیلد جوائز بیشماری دریافت نموده است و همچنین لقب شوالیه از دولت فرانسه و دکترای افتخاری از ‏دانشگاه فوردهام.‏همچنین در موزه مادام توسو در لندن که مجسمه مومی اشخاص مشهور را قرار میدهند، مجسمه مومی وی هم ‏اضافه گردیده است و در ۴ کشور هم تصویرش را بعنوان یادبود بر روی تمبر چاپ کرده اند.‏در آمد او فقط در سال ۲۰۰۳ بالغ بر ۵۷ میلیون دلار بوده و از نظر درآمد در دنیا نفر دهم میباشد.‏او در بیش از ۴۰ کشور و با تعداد بیش از ۳ بیلیون تماشاچی برنامه داشته است.‏ او در سال حدود ۵۵۰ برنامه دارد، که همه بلیطهایش از قبل پیش فروش شده است.

امروز شما میتوانید بزرگترین مجموعه از این شعبده بازی ها را یکجا دانلود کنید. قسمت زیادی از این شعبده بازی ها در برنامه ها ی صدا و سیما نمایش داده شده است. این مجموعه را به صورت رایگان و بدون محدودیت زمانی از وطن دانلود دریافت کرده و از دیدن آن لذت ببرید .
ادامه مطلب ...

نرم افزار چگونه رزومه بنویسیم-WinWay Resume Deluxe 12

http://dl.vatandownload.ir/software/Ali.Emadi/Pic/2qdwqvp.jpg

نوشتن رزومه مهارت‌های خاص و تکنیک‌های به خصوصی می‌خواهد تا خواننده را بیشتر جذب کند .

آیا تا به حال با این مشکل مواجه شده ایید که رزومه و حتی سوالات مصاحبه های کاری را نتوانید جواب دهید و آنها را برسی‌ کنید؟؟

امروز سایت وطن دانلود نرم افزار بسیار عالی‌ برای نوشتن رزومه بهتر که این نرم افزار موفق به کسب رتبه اول در بین نرم افزار‌های دیگر شده است،را برای کاربران به صورت کاملا رایگان فراهم کرده است.

این نرم افزار به شما اجازه میدهد که رزومه کاری خود را سفارشی و بسته به شغلی‌ که می‌خواهید انتخاب کنید،نامه‌هایتان را تنظیم نمایید،همچنین از ویژگی‌‌های خوب این نرم افزار این است که مهارت‌های لازم برای مصاحبه قبل از کار،مدیریت اطلاعات و کمک کردن به شما برای جست وجو شغل مورد نظر به صورت آن لاین نشان میدهد.

ادامه مطلب ...

Style XP 3.19

Style XP 3.19


طبیعتا هر کسی پس از مدتی از ظاهر کامپیوتر خود خسته میشود و به دنبال تغییرات در پوسته ویندوز خود خواهد بود اما گاهی اوقات این تغییرات با کاهش سرعت ویندوز شما همراه است که در سیستم های ضیف این خود یک درد سر است ولی در این زمینه نرم افزارهایی طراحی شده اند که به راحتی و بدون استفاده از منابع سیستمی Style ویندوز شما را تغییر میدهند

Style XP یکی از بهترین و جذاب ترین نرم افزارهای مدیریت Style ویندوز شماست شما میتوانید توسط این نرم افزار پوسته ویندوز خود را مداما تغییر داده و هیچگاه از آن خسته نشوید این نرم افزار با استفاده از امکانات و ابزارهای خود ویندوز میتواند پوسته ویندوز شما را تغییر دهد و این در حالی است که دستشما برای هر گونه تغییری باز خواهد بود این نرم افزار در دو نسخه مردان (Men) و بانوان (Ladies) طراحی شده است که هر کدام ویژگیهای خاص خود را دارند. ادامه مطلب ...

کتاب آموزش آشپزی-Cooking the Vietnamese Way

http://dl.vatandownload.ir/software/Ali.Emadi/Pic/29z2005.jpg

کتاب آشپزی به سبک ویتنامی ،پخت و پز انواع سوپ‌های شیرین و ترش،سالاد میگو،اسپیرینگ رول و... را به طور کامل و جز به جز برای کسانی‌ که علاقمند هستند غذاهای متنوع و گیاهی بدون گوشت و رژیمی‌ را یاد بگیرند،فراهم کرده است.

این کتاب دارای عکس های مختلف بعد از پختت غذا و دستورالعمل‌های لازم برای آماده کردن غذا‌ سالم و پر انرژی و پیشنهاد یک منو کامل و... را به شما عزیزان نشان میدهد.

بیشتر غذاهای این کتاب مربوط به ذائقه های مردم کشور‌های جنوب آسیا و کشور ویتنام است. 

 
 
ادامه مطلب ...

نرم افزار طراحی گرافیک سایت -Deluxe Web Design Graphics Collect

http://dl.vatandownload.ir/software/Ali.Emadi/Pic/192xox.jpg

اگر تا به امروز مشکل این را داشتید که چگونه گرافیک وب سایت خود را طراحی کنید،وطن دانلود با ارائه کردن این نرم افزار این مشکل را برای شما عزیزان بر طرف کرده است.

طراحی گرافیک سایت از مهمترین قسمت‌های طراحی وب سایت می‌باشد به دلیل اینکه اگر گرافیک سایت به شکل قابل قبولی باشد،کاربران به خاطر گرافیک سایت هم شده به آن سایت سر میزنند.

نرم افزار‌های زیادی در زمینه طراحی گرافیک وب سایت‌ها وجود دارد اما این نرم افزار کاملترین نسخه از نرم افزار‌های موجود است و این امکان را به کاربران میدهد که با استفاده از آن به راحتی‌ بتوانند گرافیک سایت خود را طراحی کنند و از آن لذت ببرند.

این نرم افزار شگفت انگیز از بیش از ۳۵۰۰ وب سایت گرافیک که شامل اجزا,‌های مختلف در طراحی گرافیک وب سایت‌ها است کمک گرفته و به همین دلیل است که خود را از دیگر نرم افزار‌ها متمایز کرده است.

ادامه مطلب ...

نرم افزار مبدل زبان انگلیسی-Promt Expert 8.0 Translator English

http://dl.vatandownload.ir/software/Ali.Emadi/Pic/85a9ys7.jpg

Promt Translator Expert یکی از پیشرفته ترین نرم افزار های ترجمه می باشد که ابزارهای بسیار مفید و حرفه ای ترجمه را ارائه می دهد، از ویژگی های این نرم افزار می توان به سازگاری با مرورگرهای اینترنتی Internet Explorer و Firefox و نسخه های مختلف مجموعه نرم افزار های Microsoft Office و Adobe acrobat نام برد که این نرم افزار با ویژگی هایش نرم افزاری ایده آل برای ارگان ها، دارالترجمه ها، شرکت ها و مترجم ها است. ظاهر جدید این نرم افزار که برگرفته از آفیس 2007 می باشد، باعث می شود تا شما بتوانید با یک کلیک کلمه ای جدید را وارد دیکشنری آن کنید. همچنین شما قادر خواهید بود تا به طور خودکار دیکشنری های جدید ایجاد کنید. شرکت سازنده این نرم افزار در تامین نرم افزار ترجمه خودکار همواره پیشرو بوده و دیکشنری ها و سیستم های این شرکت از مجله های مختلف جوایز بسیاری گرفته است. این نرم افزار از ترجمه خودکار هفت زبان انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، اسپانیایی، پرتغالی، ایتالیایی و روسی در 24 حوزه تخصصی پشتیبانی می کند.

برای دیدن ویژگی های بیشتر بر روی ادامه مطلب کلیک کنید.


ادامه مطلب ...

مقایسه اندازه سیارات مختلف

در این مجموعه عکس ها اندازه و بزرگی سیارات مختلف با هم مقایسه شده اند . عکس ها به صورت مجموعه ی در کنار هم و به صورت فایلی با پسوند gif به حجم 1 مگا بایت می باشند . پیشنهاد میکنیم این مجموعه را حتماً مشاهده نمایید.  در انتهای این مجموعه نیز خورشید را با بزرگترین سیاره – ستاره شناخته شده مقایسه می کند . مقایسه ای که از دیدن آن شگفت زده خواهید شد .

ادامه مطلب ...

کوچکترین پرینتر دنیا عرضه شد Printouts

شاید وقتیکه کلمه پرینتر به گوش شما برسد در ذهنتان یک دستگاه بزرگ و حمل نشندنی یاد آوری شود دستگاهی که با حجم زیاد و وزن سنگین فقط برای روی میز کامپیوتر طراحی شده و حتی جابجایی آن در بعضی اوقات مشکل است اما جدیادا پرینتری ابداع شده که مشکلات فوق را رفع کرده و بسیار کوچک و کم حجم است و میتوان آنرا در کیف لپ تاپ نگهداری کرد.اندازه این پرینتر کم حجم و کوچک 23 در 6 سانتی متر استیعنی شما میتوانید براحتی یک کاغذ a4 را از پهنا در آن قرار داده و پرینت بگیرید

Printouts ادامه مطلب ...

گوشی موبایل 100میلیون تومانی

شاید اگر قبل از خواندن این مقاله اگر از شما میپرسیدند گرانترین گوشی موبایل چقدر است جواب می دادید حداکثر یک میلیون تومان ام حالا با خواندن این مقاله درخواهید یافت که گوشیهایی هستند که بیش از 100 میلیون تومان قیمت دارد یعنی برابر ارزش یک آپارتمان در مرکز تهران و یا یک حیاط بزرگ در بعضی از شهرستانها.اما گوشی 100 میلیونی را چه کسی میخرد و درآمد ماهیانه این شخص چقدر است و کسی که گوشی او 100 میلیون میارزد پس ماشین یا خانه اش چقدر قیمت دارد

ادامه مطلب ...

ای جماعت چطوره احوالتون ؟

ابوالفضل زرویی نصرآیاد

ای جماعت چطوره حالاتتون
قربون اون فهم و کمالاتتون

فرقی نداره دیگه شهر و روستا
حال نمیدن مثل قدیما دوستا

دل که نلرزه جز یه مشت گل نیست
دلی که توش غصه نباشه ، دل نیست
این در و اون در زدناش قشنگه
به سیم آخر زدناش قشنگه

شعرم اگه سست و شکسته بسته است
سرزنشم نکن دلم شکسته است

برای دیدن کل شعر روی ادامه مطلب کلیک کنید  .  .  .

ادامه مطلب ...

تاریخچه جامع تراشیدن مو

تاریخچه تراشیدن مو به عصر حجر و به حدود ۱۰۰ هزار سال قبل بازمی‌گردد. نخستین بار این انسان‌های نئاندرتال بودند که شروع به تراشیدن، تاتو کردن و نقاشی کردن بدن خود کردند. انسان‌های نئاندرتال حتی به دلایلی دندان‌های خود را سوهان‌کاری می‌کردند. بررسی نقاشی‌های غارهای باستانی نشان دهنده شیوه‌هایی است که انسان‌های اولیه از آنها برای تراشیدن موها استفاده می‌کردند. در ابتدا آنها از دو تکه صدف به عنوان موچین استفاده می‌کردند و موها را بیرون می‌کشیدن

ادامه مطلب ...

مردم سنگ شده شهر پمپی + عکس

حادثه آنقدر ناگهانی روی داد که همه چیز در شهر به همان حالت که در اثنای زندگی روزمره بود دست نخورده ماند و امروز دقیقا به همان گونه که دو هزار سال پیش بودند باقی است. گویی زمان منجمد شده است. همان طور که خدا می‌گوید در سنت الهی تغییر وجود ندارد «مشرکان با نهایت تأکید به خدا سوگند خوردند که اگر پیامبرى انذارکننده به سراغشان آید، هدایت یافته‏ترین امّتها خواهند بود امّا چون پیامبرى براى آنان آمد، جز فرار و فاصله‏ گرفتن از (حق) چیزى بر آنها نیفزود.

[تصویر: 4.jpg]

ادامه مطلب ...

تصویر بلندترین حشره جهان/ حشره ای با نیم متر طول!

بلندترین حشره جهان با طولی برابر نیم متر در میان درختان جنگلهای مالایا و در کنار دیگر گونه های جانوری جدید کشف شد.
به گزارش خبرگزاری مهر، حشره ای عجیب با طولی برابر 55.88 سانتیمتر طول که بر بالای بلندترین درختان جنگلهای قلب جزیره ای در مالایا کشف شده است به عنوان بلندترین حشره جهان معرفی شد. تنها سه گونه دیگر از این حشره با نام علمی Phobaeticus Chani در جهان یافته شده است. ظاهر بلندترین حشره جهان را به هیچ وجه نمی توان از مقداری چوب خشک به هم چسبیده تشخیص داد، ظاهری که به منظور استتار در این حشره عجیب به وجود آمده است.

در میان دیگر کشفهای جدیدی که در میان گونه های زیستی جدید انجام گرفته است می توان به قورباغه ای که با کمک پوست بدنش تنفس می کند، ماری به رنگ شعله های آتش، 29 دوزیست، 17 ماهی، 37 گونه جدید از گیاه ارکیده و گونه ای جدید از پرندگانی که به Flowerpecker شهرت دارند اشاره کرد.

خبرگزاری مهر

کتاب آموزش عکاسی-The Book of Photography

http://dl.vatandownload.ir/software/Ali.Emadi/Pic/24wwkzs.jpg

کتابی‌ که امروز در اختیارتان قرار داده ایم کتابی‌ است که بیش از نیم میلیون فروش داشته و توسط آقای John Hedgecoe یکی‌ از بهترین عکاسان حرفه‌ای در سی‌ سال اخیر بوده است.

این کتاب به شما تکنیک‌های ساده عکس گرفتن بهتر را در آخرین نسخه کتاب خود آموزش میدهد.شما میتوانید با استفاده از این کتاب که در ۲۴ صفحه تنظیم شده،طریقه عکس گرفتن حرفه‌ای به وسیلهٔ دوربین‌های دیجیتالی را یاد بگیرید و اطلاعات خود را در زمینه عکس بیشتر کنید.

*با توجه به اینکه این کتاب منبع ایرانی‌ نیست،زبان آن انگلیسی است که متأسفانه نسخهٔ فارسی آن در دست راس نیست.

ادامه مطلب ...

دانلود مجموعه کلیه درایورهای ویندوزهای 2000 و XP و 2003 و Vista

http://img.vatandownload.com/img/windows7-driver-pack.jpg

 دانلود مجموعه کلیه درایورهای ویندوزهای 2000 و XP و 2003 و Vista و 2008 و 7 در نسخه های 32 و 64 بیتی

(بخش ویژه وطن دانلود ) - 32 و 64 بیتی



بعد از DriverPack Solution این بار مجموعه  کاملتر معرفی خواهیم کرد که دیگر با این مجموعه ها که از وطن دانلود معرفی شده است هیچ مشکلی برای یافتن درایور های سخت افزار ندارید .  با استفاده از این مجموعه ها دیگر برای یافتن درایور ها ساعت ها در اینترنت وقت خود را تلف نکنید ! با 1 کلیک تمامی درایور های سخت افزار سیستم خود را نصب کنید !


فرق این مجموعه با مجموعه DriverPack Solution در این است که این مجموعه درایور ویندوزهای 2000 و 2003 و 2008 را هم پشتیبانی می کند ولی مجموعه قبل فقط از XP‌ و ویستا و 7 پشتیبانی می کرد. البته کیفیت طراحی این مجموعه از DriverPack پایین تر است و اجرای آن در بعضی سیستمها با خطا همراه می شود.
ادامه مطلب ...

مجموعه آموزش ویدئویی عکاسی حرفه ای - Digital Photography Princi

http://dl.vatandownload.ir/software/Ali.Emadi/Pic/2ltnjig.jpg

مجموعه آموزش ویدئویی عکاسی حرفه ای

(بخش ویژه وطن دانلود )

موسسه آموزشی Lynda از قوی ترین موسسات در زمینه ی آموزش است,این بار سایت وطن دانلود طریقه ی عکس بردای حرفه ای با اصول و مبانی دقیق را برای شما به صورت رایگان فراهم کرده است.

آموزش اصول و قوائد عکس برداری دیجیتال در قالب آموزش مالتی مدیا محصول موسسه آموزشی Lynda به مدت زمان ۵ ساعت و ۱۰ دقیقه ارائه شده  به همراه فایلهای تمرینی.

آموزش اصول عکس برداری دیجیتال در قالب آموزش تصویری طراحی شده است تا به متخصصان گرافیک و علاقمندان عکاسی در عکاسی دیجیتال کمک کند . این مجموعه آموزشی با آموزش مفاهیم بنیادی عکاسی دیجیتال از جمله پیکسل ها ، کیفیت تصاویر ، عمق بیت های ضبط شده و کانال های رنگ شروع شده و سپس به آموزش Cover Calibration ، فشرده سازی ، انواع فرمت های فایلها ، Sharpening ، تنظیمات نقاط سفید ، کنترل کردن بزرگ نمایی ، سرعت در عکس برداری و گزینه های اساسی روشنایی می پردازد . همچنین در این مجموعه آموزشی ویرایش کردن عکس ها ، استفاده صحیح از تکنیک های آموزش داده شده و نکاتی برای انتخاب دوربین دیجیتال شرح داده شده است .

در ادامه با برخی از سرفصل های این مجموعه آموزشی ارزشمند اصول عکس برداری دیجیتال آشنا می شویم :
-خوش آمدگویی و آشنایی با مقدمات عکس برداری دیجیتال.
-آموزش و آشنایی با مفاهیم بنیادی عکس های دوربین دیجیتال.
-آموزش کنترل کردن تنظیمات دوربین دیجیتال.
-آموزش آماده سازی تنظیمات عکس های گرفته شده با دوربین دیجیتال.
-آموزش مفاهیم پیشرفته عکس برداری جهت گرفتن عکس های هنری .
-آموزش انتخاب بهترین دوربین دیجیتال با مشخصات مورد نیاز.

و ده ها آموزش کاربردی و مفید دیگر که یادگیری آنها به شما در استفاده بهتر از دوربین دیجیتال کمک می کند.

-برای آشنایی با سر فصل های این ویدئو آموزشی بر روی ادامه مطلب کلیک کنید.

ادامه مطلب ...

مستند ی زیبا از زندگی هیتلر-Most Evil Men in History

http://dl.vatandownload.ir/software/zz/shahrivar%2089/18.6.89/zzz/hitler%201.jpg

آدم‌های سر شناس و بزرگی‌ در تاریخ کشور‌های مختلف وجود داشته اند از جمله این افراد می‌توان به آدولف هیتلر آلمانی‌ که بعضی‌‌ها آن را قاتل قرن بیستم میلادی میدانند اشاره کرد.

امروز سایت وطن دانلود مستند بسیار زیبا و جذاب از زندگی‌ شخصی‌ و جنگ‌های مختلف این مرد بزرگ برای شما عزیزان فراهم کرده است،آیا به راستی‌ شما طرفدار هیتلر هستید یا مخالف آن؟؟!!

این سوالی‌ است که شاید میلیون‌ها نفر در پی‌ جواب آن باشند،مستندی که برایتان فراهم کرده ایم شاید بتواند کمکی‌ به جواب‌های بی‌ پاسخ شما کرده باشد.

آن چیزی که همه از این شخصیت بزرگ میدانند این است که:

-هیتلر ۶میلیون یهودی را در داخل کوره های آدم سوزی کشت.

-هیتلر در حمله به لهستان همه جارو به خاک ‌و خون کشید و خیلی‌‌ها معتقد هستند که هیتلر بود که لهستان را به نابودی کشید ولی‌ حقیقت این است که هیتلر فقط آغاز کننده ی جنگ بود.

پس از پایان جنگ متفقین تمام مسئولیت‌های جنگ را به عهده شخص هیتلر و تعدادی از اطرافیانش انداختند.

بله این ساده‌ترین کاری بود که یهودیان تا توانستند برایش حرف در بیاورند و این سوالاتی است که پیش میاید آیا هیتلر را می‌توان به عنوان مبارز ستایش کرد؟؟ آیا مردم آلمان از هیتلر حمایت میکردند؟؟

*شما میتوانید تمامی‌ سوالات خود را در این مستند بسیار جذاب یافت کنید.

-برای دیدن اسکرین شات های این مستند زیبا بر روی ادامه مطلب کلیک کنید.

ادامه مطلب ...

وکتور های جدید با موضوع موسیقی

http://dl.vatandownload.ir/software/zz/shahrivar%2089/18.6.89/zzz/music%20vector.jpg

در این قسمت مجموعه ای از وکتورهای جذاب و زیبا را از سایت وطن دانلود در اختیار شما قرار می دهیم. شما می توانید از این وکتورها در کارهای تبلیغاتی، طراحی کارت تبریک و سایر امور گرافیکی بهره بگیرید. این وکتورها با فرمت EPS بوده و می توانید در نرم افزار فتوشاپ آن ها را اجرا کنید. این وکتورها از کیفیت بسیار بالایی برخودارند و می توانید تا هر اندازه ای که بخواهید آنها را بدون اینکه از کیفیتشان کاسته شود افزایش سایز دهید.

حجم:22مگا بایت

 

ادامه مطلب ...